Weblog is online (eindelijk!)

Oké, het begint zo langzamerhand een cliché te worden, want iedereen heeft zo langzamerhand een weblog. Voor mij heeft deze weblog echter de functie dat ik er wat persoonlijke zaken kwijt kan. Bovendien wil ik op mijn eigen website www.tasmedes.nl mijn nieuws-sites niet overvoeren met persoonlijke beslommeringen. Maar goed, ik weet ook dat een weblog met zich meebrengt dat je af en toe iets persoonlijks schrijft. Ik hoop me aan die verplichting te kunnen houden.

En uiteraard hoop ik op reacties.

  1. #1 door Robert-Jan op 12 september 2005 - 13:55

    Nou hier je eerste reactie.
    Welkom in de Web-log-cyberwereld.
    Zelf ervaar ik dit medium als iets geweldigs. Ik ben predikant van de Gereformeerde Kerk in Rotterdam-Lombardijen en ik heb een groep belijeniscatechisanten gestimuleerd om een web-lof te starten. Als je een kijkje wilt nemen: http://www.petrakerk.web-log,nl
    Wees welkom!
    En natuurlijk succes met je web-log!
    p.s. Ik kan me herinneren dat ik ooit een 2tal boeken van je heb gekocht via Marktplaats (beide boeken van Martin Noth).

  2. #2 door Wim Kleisen op 24 september 2005 - 20:08

    Terug van vakantie ontdek ik je web-log. Ziet er goed uit! ik zal hem regelmatig raadplegen. Leuk dat Robert-Jan heeft gereageerd, want die heb ik ook al op mijn web-log ontmoet.
    Wim Kleisen

