Internationale aandacht voor Symposium

De aandacht voor het symposium over ID lijkt erg groot te zijn. Gisteren werd de electronische Nieuwsbrief van de Universiteit Leiden verstuurd. Diezelfde avond had ik meer dan 200 hits op mijn website, aangezien de Nieuwsbrief een link had opgenomen naar mijn Symposium Page.

Bovendien heb ik vernomen dat er (een) medewerker(s) van het TV-programma Buitenhof aanwezig zullen zijn op het Symposium vrijdag. Op 1 januari is de aftrap van een hele reeks van activiteiten over de interactie tussen godsdienst en wetenschap, georganiseerd door de KNAW (Koninklijke Nederlandse Academie van Wetenschappen). De aftrap is in het programma Buitenhof op 1 januari. Ik ben vorige week al gebeld, maar hoorde gisteren van een collega, die ook gebeld was, dat ze ook bij het Symposium vrijdag aanwezig zullen zijn. Nu maar hopen dat ze een cameraploegje meenemen…

Vanmorgen ontdekte ik bovendien dat het symposium internationale aandacht krijgt. In Amerika is er een grote pro-ID weblog die het Symposium aankondigt. Er wordt opnieuw verwezen naar mijn Symposium Page en geclaimd dat ID een “global topic” lijkt te worden.

EDIT, 14-12-2005, 14.30 uur: Op dit moment staat de teller alleen voor vandaag (dus vanaf 0.00 uur vannacht) al op 328 hits!! Gisteren ruim 200, nu ruim 300… Ik heb nog nooit zoveel bezoekers op mijn website gehad…
EDIT, 14-12-2005, 16.55 uur: De 400 hits vandaag gepasseerd…
EDIT, 15-12-2005, 07.05 uur: Gisteren stond het eindtotaal op 504 hits… Met de 228 van de vorige dag, dus totaal 732. Vandaag staat de teller op 16.
EDIT, 16-12-2005, 06.25 uur: Gisteren stond het eindtotaal op 151 hits. Dus totaal bijna 900 hits. Tot nu toe (half zeven ’s ochtends) staat de teller op 13.
EDIT, 17-12-2005, 11.40 uur: Gisteren – de dag van het symposium – was het eindtotaal 99 hits. De belangstelling is dus tanende. Niettemin in de afgelopen 3 dagen tijd bijna 1000 hits!!

