Powerpoint presentatie Hydepark

Vanochtend heb ik twee keer een workshop gepresenteerd over Intelligent Design, op uitnodiging van het Seminarium Hydepark, in verband met het eerstejaars weekend van studenten theologie. Het waren twee zeer interessante en enerverende bijeenkomsten waar ik zeer enthousiaste reacties op heb ontvangen.

De hele presentatie, in Powerpoint (inclusief grappige cartoons) heb ik op mijn website gezet, voorzien van een commentaar in audio (de geluidskwaliteit is niet fantastisch, dat geef ik toe, maar het is verstaanbaar).

De presentatie is een inleiding op Intelligent Design, en ik maak ook duidelijk in hoeverre de Amerikaanse discussies over ID verschillen van de Nederlandse. Ik maak daarbij gebruik van citaten uit ID-boeken.

De presentatie kan als ZIP-bestand worden gedownload op mijn website. Het bestand is ongeveer 8 MB, uitgepakt zo’n 17 MB. De hele presentatie duurt ongeveer 20 minuten.

N.B. Uiteraard is het het bestand louter bestemd voor eigen gebruik. Wil je andere mensen erop attent maken, stuur ze dan de link naar mijn website, maar liever niet het bestand zelf.

Gewoon het bestand uitpakken (‘unzippen’), erop dubbelklikken en als Powerpoint is opgestart, op F5 drukken, dan start de presentatie vanzelf. Je hoeft dan verder niets te doen, de presentatie loopt vanzelf…

Ik ben overigens benieuwd naar feedback over de presentatie. Is dit een goed middel om een verhaal over te brengen? Ik ben van plan om dit vaker te doen, met kortere – en Engelstalige – Powerpointpresentaties over bepaalde onderwerpen, dus ik ben zeer benieuwd naar jullie mening!

