Positief nieuws over God en de Menselijke Maat

Mijn boek God en de Menselijke Maat lijkt steeds meer aan te slaan. Op 29 september schijnt er een recensie van in het Nederlands Dagblad te hebben gestaan. Die heb ik niet gezien, maar krijg ik – als het goed is – nog toegestuurd door de uitgever. (Als iemand die recensie wel heeft gelezen, ik ben zeer nieuwsgierig naar de inhoud ervan!) 

Verder kreeg ik vanmorgen een telefoontje van de uitgever: hij is momenteel in gesprek met Engelse, Amerikaanse en Duitse uitgevers over vertalingen van het boek.

Bovendien is in de periode tot 1 oktober ruim eenderde van de eerste oplage verkocht. Dat is dus in drie maanden tijd (juli – september), want hij had de cijfers van oktober nog niet. De uitgever was dus niet ontevreden.

Verder vond ik deze site: http://www.keepthefaith.nl/?page_id=93, van de stichting Keep the Faith (een stichting die ik verder niet ken), en waar binnenkort een recensie op zal worden geplaatst, maar waar de recensent (“Simon”) al heeft geschreven:

Momenteel ben ik dit boek aan het lezen, dus ik heb nog geen recensie klaar. Wel wil ik je alvast meegeven: Lezen dat boek!
Het boek is helder geschreven, raakt de kern en Taede Smedes belicht de verschillende aspecten van theologie, geloof en wetenschap op een manier die in ieder geval aansluit op mijn visie over de materie.

Tot zover dus weer even wat nieuws…

, , , ,

