Het verhaal van God op TV

Vanaf morgenavond is er een drie-delige documentaire op TV, Het verhaal van God, van Robert Winston, de schrijver van The Story of God: A Personal Journey into the World of Science and Religion (London: Bantam Press 2005; vertaald als Het verhaal van God, Kampen: Kok 2007). Zie HIER voor een uitgebreide beschrijving.

13 maart: Aflevering 1: Leven, het Universum en het Al

20 maart: Aflevering 2: Geen God dan God

27 maart: Aflevering 3: De God van de hiaten

Nederland 2, 22.50-23.40 uur.

  1. #1 door W. Snijder op 27 maart 2007 - 22:28

    Is de documentaire ook op dvd verkrijgbaar?
    En zo ja: waar kan ik deze dan kopen?

  2. #2 door Wim op 5 april 2007 - 12:50

    Ik zoek deze serie ook, heb alleen de laatste aflevering (deels) gezien.

  3. #3 door Taede A. Smedes op 7 april 2007 - 17:11

    Voor zover ik weet, is de serie niet op DVD te krijgen, ook niet in Groot Brittannië. Misschien is het handig om eens contact op te nemen met de IKON, of over het uitbrengen van de serie op DVD, of over een herhaling. Als de serie herhaald wordt, houd ik mij voor een berichtje aanbevolen (aangezien ik vergeten ben de derde aflevering op te nemen en maar voor een deel gezien heb).
    Het boek ligt overigens in alle boekwinkels.

