Nieuwe feature website

Mijn website – www.tasmedes.nl – heeft sinds gisteren een nieuwe feature: een online science & religion bookstore. Via Amazon.com is het erg eenvoudig om een eigen boekwinkeltje te maken. De functionaliteit is schitterend!

Het is de bedoeling dat bezoekers via deze boekwinkel zich meteen kunnen verdiepen in “religion & science”. Via een heel scala aan categorieën (die voortdurend worden uitgebreid) kan de bezoeker over allerlei onderwerpen boeken vinden en direct bestellen. Uiteindelijk zal mijn boekhandeltje een catalogus vormen van wat er op het gebied van “religion & science” te krijgen is. Bovendien kan ik aan ieder individueel boek een paar regels toevoegen, bijv. waarom een bepaald boek belangrijk is.

Dit betekent verder dat de boekwinkel voortdurend wordt aangepast, omdat er nog telkens nieuwe boeken verschijnen.

Bestellen gaat via Amazon.com en is niet mijn verantwoordelijkheid. Wel krijg ik een (piep)kleine commissie voor ieder boek wat via mijn winkel verkocht wordt.

Wie een kijkje wil nemen: graag! De bookstore is te vinden in het linkermenu.

De boekwinkel is ook rechtstreeks te benaderen:

http://astore.amazon.com/thehomeofdrta-20.

  1. #1 door pebbe op 21 juli 2007 - 15:09

    Interessant. Ik wou eens wat gaan lezen over de filosofie van de wetenschap, een onderwerp waarover ik nog weinig tot niets weet. Maar als ik de pagina “Science & Philosophy” bekijk, dan staat daar zo’n waslijst dat ik nog niet weet waar ik moet beginnen. Suggesties?
    Ik zoek geen taai studieboek. Literaire kwaliteiten zijn ook belangrijk! Zijn over dit onderwerp ook toegankelijke boeken in het Nederlands?

