Weinig updates helaas…

Vanwege een fikse buikgriep die als nasleep een vrij hardnekkige verkoudheid veroorzaakte, alsmede het intensieve werk aan mijn Shulman-lecture die ik volgende week aan Yale University moet houden, kom ik er momenteel niet aan toe om mijn weblog proper te updaten (behalve dan wat commentaren goed te keuren). Mijn excuses voor die vaste bezoekers die nu voortdurend tegen de reeds bekende berichten zitten aan te kijken….

  1. #1 door Jan Riemersma op 26 maart 2008 - 22:29

    Beterschap en sterkte, Taede. En succes met je voordracht.

  2. #2 door Tom Uytterhoeven op 27 maart 2008 - 16:29

    Boeiend onderwerp, lees ik op “http://events.yale.edu/opa/events?action=EventDetail&index=0&uid=47e13ea600006a8c000007bf000005c8&rid=”. Gezien de datum voorzien van de nodige humor? Succes!

