Mijn oprechte excuses!

Allereerst mijn oprechte excuses voor diegenen die reacties op mijn blog achterlieten, die nog niet goedgekeurd waren. Dit weekend waren we met mijn schoonouders een weekend weg, dus ik had geen beschikking over internet. Ik zal de opmerkingen zo snel mogelijk goedkeuren.

Vervolgens mijn oprechte excuses voor al diegenen die gisteravond waren gekomen voor mijn les in het kader van Lessen voor de XXI Eeuw. Ik voelde me gistermiddag al niet vreselijk goed, maar besloot toch naar Leuven af te reizen om de lezing te geven. Echter, vlak voor de afslag Leuven werd ik door een hevige buikgriep getroffen, zodat ik me gedwongen zag terug te keren naar Nederland. Vandaag zit ik nog altijd uit te zieken van een ongelooflijk slapeloze nacht…

  1. #1 door Devious op 18 december 2008 - 13:42

    Ik wens u beterschap.

