Amazon.de levert zonder verzendkosten

Bol.com heeft er nu een zeer geduchte concurrent bij. Zojuist kreeg ik namelijk bericht van Amazon.de dat zij nu zonder verzendkosten producten naar Nederland leveren. Let wel: de totale prijs van de producten moet minimaal 20 euro bedragen, maar dat is een laag bedrag.

Dit betekent dat ook alle Engelstalige en Amerikaanse boeken zonder verzendkosten naar Nederlandse adressen verstuurd worden. Bedenk daar nog bij dat de verzending razendsnel is (mijn ervaring is dat je  je pakketje binnen enkele dagen binnen hebt) en de keus is gauw gemaakt. Amazon.de is qua Engelstalige boeken veel goedkoper dan Bol.com.

Dit aanbod geldt overigens ook voor België, zie hier:

http://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=504950#versandkosten.

,

  1. #1 door Jona op 2 april 2009 - 11:35

    Hey Taede, is dat ook zo voor België?

  2. #2 door Taede A. Smedes op 2 april 2009 - 11:46

    Dag Jona,
    Ik heb het bericht aangepast – en ja, het geldt ook voor België.
    P.s. mocht je wat willen bestellen, misschien dat je dan de links in het bericht kunt gebruiken? Dan krijg ik een (zeer luttel) bedragje voor iedere bestelling waardoor ik ook weer eens een boek kan aanschaffen en hier bespreken…😉

  3. #3 door wouter op 4 april 2009 - 12:44

    Meestal goedkoper dan Amazon (ook Amazon.de) is http://www.bookdepository.co.uk
    ik doe al mijn bestellingen daar en de service is zeer goed. Hun prijzen zijn ook inclusief levering naar België (en NL), dus je kan makkelijk vergelijken

