Morgenavond interview voor “Hoe?Zo! Radio”

Morgenavond – vrijdag 31 juli, 21.00-22.00 uur op Radio 5 – word ik een uur lang geïnterviewd door Harm Oving in het programma Hoe?Zo! Radio van Teleac. Het interview is een paar weken geleden opgenomen en het is tot nu toe het leukste interview dat ik gedaan heb. Ik mocht ook zelf de muziek uitzoeken, en daar zit nog een verrassing… Het zal o.a. over mijn boek gaan, maar in een heel uur worden veel meer zaken besproken.

Het programma is deel van de serie “Op weg naar de boot” die Teleac uitzendt. Dit is een serie radioprogramma’s die een aanloop vormen naar de grote internationale Darwin-expeditie die in september op TV van start gaat. Eén uitzending is al geweest, een gesprek met dierecoloog Nico van Straalen (HIER te beluisteren en te downloaden).

Overigens heeft Hoe?Zo! Radio blijkbaar iets met God, want momenteel hebben ze ook een serie “Wetenschappers over God”. In deze serie is reeds Vincent Icke aan het woord geweest (luister/download HIER) en vanavond (30 juli) is Jan Verplaetse te gast, over de mens en zijn moraal (HIER).

Overigens, ook mijn interview zal t.z.t. als stream te beluisteren zijn en als MP3 te downloaden. De link zal ik dan hier plaatsen.

Update, 31/07/2009, 15.40: Zie ook hier: http://www.teleac.nl/radio/?site=site_radio&category=1790312&nr=134903&item=2515888.

Update, 01/08/2009, 07.09: De MP3-file kan HIER worden gedownload (ongeveer 36 MB). De stream kan HIER worden beluisterd. Wel heb ik gemerkt dat uit de MP3-file alle muziek geknipt is (wrsch. vanwege rechten etc.); in de stream zit de volledige muziek wel.

  1. #1 door Jona op 30 juli 2009 - 14:53

    Taede, interessant dat je eens een wat langer en persoonlijker interview hebt kunnen geven. Ik geloof dat de nuances nu heel wat duidelijker en scherper aangegeven zullen worden. Ik ben erg benieuwd.

  2. #2 door Druijf op 4 augustus 2009 - 22:03

    Leuk radioprogramma, leuke vent ook, die Harm Oving. Ik vind dat de Teleac goede dingen neerzet, die Hoe?Zo quiz gepresenteerd door Bart Peeters is ook een van mijn favoriete programma’s.

