Website is even offline

Even een mededeling van huishoudelijke aard. Momenteel ben ik bezig mijn persoonlijke website http://www.tasmedes.nl helemaal te reconstrueren. De site was behoorlijk verouderd en aan een grondige update toe. Vandaar dat de website momenteel offline is. Ik hoop dat er binnen enkele dagen weer wat meer dan een leeg scherm te tonen valt… Knipogende emoticon

  1. #1 door Jan op 4 januari 2012 - 13:06

    @ Taede,

    Ik keek er toevallig vandaag op en zag het.
    Komen je publicaties en lezingen ook weer op de site?

  2. #2 door Taede Smedes op 4 januari 2012 - 13:09

    Hallo Jan,

    Het is inderdaad de bedoeling dat de publicaties, lezingen, etcetera weer op de site komen te staan. De site was behoorlijk verouderd en de publicaties waren niet meer up to date. Ik hoop dat de site nu (voor mij) beter bij te houden is en (voor de bezoeker) overzichtelijker wordt.

