De mijlpaal is bereikt–ruim 100.000 unieke bezoekers in 2013

Bron: http://doble-5.blogspot.nl/2010/12/doble-cinco-100000-gracias.htmlErgens vannacht is het gebeurd. Toen ik zojuist de computer aanzette, stond de teller op 100.063 unieke bezoekers voor mijn blog https://tasmedes.wordpress.com. Ik vind het ongelooflijk dat mijn blog dit jaar de grens van unieke bezoekers heeft doorbroken.

Ik dank alle bezoekers die in 2013 mijn blog hebben bezocht vanuit de grond van mijn hart voor hun belangstelling! Uit die belangstelling put ik hoop en moed dat ik blijkbaar toch nog iets kan betekenen voor onze samenleving. Ik dank ook alle uitgeverijen, die op mijn verzoek meestal zonder aarzelen recensie-exemplaren ter beschikking stelden, of me soms spontaan nieuw verschenen boeken toestuurden. Het moet gezegd worden: zonder deze bereidheid van de uitgeverijen zou ik niet in staat zijn om zoveel boekrecensies te schrijven.

Want ik ben nog altijd werkzoekende en zal niet ontkennen dat dat me erg moeilijk valt. Ik heb twee prachtige kinderen waar ik zielsveel van houd, maar bij vlagen overvalt me een gevoel van nutteloosheid en heb ik het idee dat alles waar ik de afgelopen jaren voor gewerkt heb allemaal voor niets is geweest. Dit blog zorgt ervoor dat ik alle vaardigheden die ik me de afgelopen jaren bij mijn onderzoek aan verschillende universiteiten eigen heb gemaakt, toch nog nuttig kan maken. Dat voelt goed.

Dat gezegd hebbende, moet ik bekennen dat ik toch ook wat ambivalent ben over het hoge bezoekersaantal, maar uiteindelijk toch ook erg blij. Want enerzijds legt dit aantal de lat voor volgend jaar bijzonder hoog. Anderzijds ben ik er ook trots op dat er blijkbaar een groeiend aantal unieke bezoekers hun weg naar mijn blog weten te vinden. En ik hoop dat dat aantal zal blijven groeien.

Weet dat dit blog het werk is van één enkele persoon, die zonder verder budget zijn eigen tijd (en geld) investeert in dit blog, om mensen te informeren en vooral aan het denken te zetten. Ik zal mijn uiterste best doen om het ook in 2014 vol te houden en dit blog nog verder te doen groeien.

,

  1. #1 door Fokker, P.A. (Peter) op 9 december 2013 - 10:02

    Hallo Taede,

    Gefeliciteerd met de mijlpaal!

    Heb je er wel eens over gedacht om met je Internet activiteiten geld te gaan verdienen? Een eenvoudige toevoeging van advertenties kan behoorlijk opleveren… Krijg je tenminste wat terug voor al je inspanningen! Zie bijvoorbeeld http://www.salesgids.com/sales-2-0/internet-sales/adverteren-op-internet-google-adsense

    Groet, en veel succes met je blog!

    Peter Fokker

  2. #2 door Kees Tinga op 9 december 2013 - 12:42

    Beste Taede,

    In dit tijdsgewricht van onvoldoende aanbod van betaalde arbeid, is het begrijpelijk maar niet terecht om je onnuttig te voelen, zeker als je zoals in jouw situatie bijna dagelijks bezig bent om je omgeving van nuttige en zinnige informatie en toerusting te voorzien.

    Neemt niet weg dat ook ik blijf hopen dat zich snel een baan zal aandienen waarin je kwaliteiten op een behoorlijke en rechtvaardige wijze worden gewaardeerd.

    Vr gr Kees Tinga (gepensioneerd theoloog)

  3. #3 door Carla op 9 december 2013 - 12:48

    Proficiat Taede en tevens spreek ik graag mijn dank uit naar jou.
    Je hebt me met regelmaat op het spoor gezet van een boek, welke door jouw openhartige en voor mij goed invoelende beschrijving, wel moest verhuizen van de boekhandel naar mijn boekenkast.😉
    ( Ben nu het boek van Emiel Hakkenes aan het lezen, een prachtboek )

    Laten de uitgevers vooral doorgaan met jou te voorzien van recentie- exemplaren.
    Het doet jou goed en uiteindelijk blijkt deze goedheid zich te vermeerderen.

    Het raakt me dat je soms een gevoel van nutteloosheid ervaart. Ik wens je dan ook toe dat deze momenten mogen verdampen in het licht van de rijkdom die je hier deelt.
    Vrede en alle goeds.

  4. #4 door Rinie Altena op 9 december 2013 - 19:09

    Gewoon gefeliciteerd!!

  5. #5 door Dennus op 9 december 2013 - 19:17

    Gefeliciteerd pik!😉

  6. #6 door A. Atsou-Pier op 10 december 2013 - 16:22

    Ook mijn felicitaties. Hopelijk leest er ook een potentiële werkgever meer !
    En wat die “onnuttigheid” betreft, met alle zelfstandigen met geen of te weinig werk meegerekend, om nog maar niet te spreken over het opheffen van de sociale werkvoorziening voor gehandicapten, zit inmiddels een flink deel van de bevolking “onnutig” te wezen. U bent dus niet de enige.
    De economie trekt wel weer aan, nog even geduld hebben.

  7. #7 door Egbert op 11 december 2013 - 14:51

    Nu op naar de 200.000, Teade en blijf je zegeningen tellen, dan komt het met de rest ook wel weer goed.

  8. #8 door Gerard op 20 januari 2014 - 13:53

    Gefeliciteerd! Lees het nu pas. Zal eens kijken of er buiten de Vermeeren-discussie om nog meer moois hier mijn aandacht weet te trekken. Vast wel!

